دارم میرم خووووونه
نوشته شده توسط : angel

 

 
 
      قبر مرا نیم متر کمتر عمیق کنید تا پنجاه سانت به خدا نزدیکتر باشم.
 
     بعد از مرگم، انگشتهای مرا به رایگان در اختیار اداره انگشت نگاری قرار دهید.
 
     به پزشک قانونی بگویید روح مرا کالبدشکافی کند، من به آن مشکوکم!
   
      ورثه حق دارند با طلبکاران من کتک کاری کنند.
   
 
     عبور هرگونه کابل برق، تلفن، لوله آب یا گاز از داخل گور اینجانب اکیدا
     ممنوع است.
 
      بر قبر من پنجره بگذارید تا هنگام دلتنگی، گورستان را تماشا کنم.
           
  
      کارت شناسایی مرا لای کفنم بگذارید، شاید آنجا هم نیاز باشد!
 
 
        مواظب باشید به تابوت من آگهی تبلیغاتی نچسبانند.
 
        روی تابوت و کفن من بنویسید: این عاقبت کسی است که زگهواره تا
       گور دانش بجست.
 
          دوست ندارم مردم قبرم را لگدمال کنند. در چمنزار خاکم کنید!
 
 
        کسانی که زیر تابوت مرا میگیرند، باید هم قد باشند.
 
             شماره تلفن گورستان و شماره قبر مرا به طلبکاران ندهید.
 
            گواهینامه رانندگیم را به یک آدم مستحق بدهید، ثواب دارد.
 
         در مجلس ختم من گاز اشک آور پخش کنید تا همه به گریه بیفتند.
 
        از اینکه نمیتوانم در مجلس ختم خودم حضور یابم قبلا پوزش می طلبم
            
         
    به بهشت نمی روم اگر مادرم آنجا 
     نباشد...
 

سلام خوب اره این عکس هیچ ربطی به مطل فوق العاده بالا نداره چون مثه خودم فرشتس گذاشتمش

فردا عازم منزلم و خداروشکر اسمم واسه مشهد دراومد خیلی خوشحالم خیلی انقدر تو تنهاییه وسیعم البوم زیبای هشتو گوش دادم که اقا منو طلبید راستش امیدوار شدم تو این دنیای لعنتی یکی اوج تنهایی منو فهمید به مهمونی دعوتم کرد.خداروشکر که امام رضا صدامو شنید.همتونو دعا میکنم

راستی تقریبا از اخرین جلسه ای که کلاس رفتم سراغ ویولونم نرفتم اخه اشکالاتم خیلی شده بود و جرات نزدیک شدن بهشو نداشتم  اما تو اوج ناامیدی تونستم چنگارو درست بزنم اخه سر کلاس انقدر استرس دارم که حسابی خرابکاری میکنم بیچاره استادم ازم چی میکشه.کاش یه روز گذرش به وبلاگم بیفته و ببینه چقدر تلاش میکنم و اونقدرهاهم  شاگرد بدی نیستم.

استادم تعجب میکنه که چطوری با این همه استرس پرستار شدم اخه استاد عزیزم احیا کردن مریض کجا و چنگای ویولون کجا به نظرم یه ویولونیست خیلی باید با استعدادتر و نترسترو فرزتر از بچه های تیم احیا که سختترین کارو تو بیمارستان دارن باشه.

همین دیروز وقتی تو یه بخش دیگه بودیم و کد 99 رو زدن دیگه مثل قبل پله هارو واسه کمک دوتایکی نکردم فکر میکردم مثل همیشه مریض بیچاره زنده میمونه یک ساعت بعد که رفتم پیرمرد نگون بخت همچنان تو اتاق احیا افتاده بود با چشمای باز بدون ملحفه ای که رو صورتش واسه احترام .با روحی که اون بالا پرپر میزد دیگه مثل قبلنا که جسد میدیدم هول ورم نداشت چقدر نسبت به قبل عوض شدم کاش نسبت به ویولون هم همین حسو پیدا کنم

معلوم نیس کی برگردم...

به امید روزهای بارونی اخه دلم واسه بارون لک زده





:: بازدید از این مطلب : 499
|
امتیاز مطلب : 244
|
تعداد امتیازدهندگان : 66
|
مجموع امتیاز : 66
تاریخ انتشار : 16 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
سارا در تاریخ : 1389/10/18/6 - - گفته است :
راستی لینکت کردم فقط اسمشم بگو که کاملش کنم. اگه دوست داشتی منو به اسم شاه سازها ویولون لینک کن. تا بعد بای
پاسخ:سلام میشه ادرس وبلاگتو واسم بفرستی اخه اصلا واز نمیشه کلی تمرین کردم قربونت برم

/weblog/file/img/m.jpg
سارا در تاریخ : 1389/10/18/6 - - گفته است :
سلام فرشته جون مرسی که به وبلاگم سر زدی ببخشید که دیر بهت سر زدم راستش یه 4 ماهی هست به وبلاگم سر نزده بودم در واقع دیگه داشتم نا امید می شدم چون بلاگم مشتریاشو پیدانکرده بود منظورم اینه که بیشترشون ویولونیست نبودن وشاید اصلنم نمی خواستن بشن.
دوست دارم وبلاگم خواننده های ویولونیست داشته باشه که انگیزه ای براشون باشه.در هر صورت ممنون که بهم سر زدی دوباره آپ می کنم خبرت میکنم. زود برگرد پیش دوست عزیزت(ویولون) اشتباهات خیلیا رواز جمله خود منو تکرار نکن که یه ماه یه ماه بهش نزدیک نمیشن. یه نوازنده خوب جرئت و آرامش می خواد. اگه ویولونیستی میشناسی که م نذاشتم تو وبم بهم بگو که بذرم مرسی. در ضمن تمام بلاگتو خوندم قلم دلنشینی داری.

/weblog/file/img/m.jpg
آوا در تاریخ : 1389/10/17/5 - - گفته است :
سلام عزیزم
ممنون که باز قابل دونستی و بهم سر زدی
حالا کد 99 رو که میزنن قدم میزنی دیگه ؟! درسته دیگه ! امثال تو باعث میشن که این بدبخت بیچاره ها به کام مرگ برن
شوخی میکنم ! اون بنده خدا لابد عمرش به دنیا نبود وگرنه همین چند روز قبل یه زن 45 ساله رو با همین کد 99 بعد از دو دقیقه مردن به زندگی برگردوندن
حس خیلی قشنگی بود وقتی باز قلبش به ضربان افتاد
انشالله هر چه زودتر صدای ناز ویلونتو میشنویم
خدارو چه دیدی ؟! شاید روز جشن فارغ التحصیلیمون افتخار بدی بهمون و تکنوازی کنی
منم دلم تنگ شده واسه تو و بقیه بچه ها
راستش حالا که ترم هفت تموم شد و واسه آخرین ترم قراره استینمون رو بزنیم بالا شدیدا حالم گرفته است
حس میکنم تموم خاطرات تلخ این چهار سال میره و دلمون واسه قشنگیاش لک میزنه

نمیدونم اسمم واسه مشهد در اومده یا نه !!! تا ببینم قسمت چی باشه
نائب الزیاره باش فرشته جون


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: